Reklamni napisi na promocijskih izdelkih so lahko različni. Na voljo je denimo reklamni tisk ali pa reklamno vezenje. Obe tehniki seveda zmoreta dati dovolj dobre rezultate, saj prinašata številne prednosti. V nekaterih primerih pa se precej bolje obnese reklamno vezenje.
Vezenje se na primer precej bolje obnese na reklamnih oziroma promocijskih polo majicah. Takšna tehnika namreč na tej vrsti tekstila daje precej bolj bogat pa tudi skladen izgled.
Kaj je primerneje za puloverje: reklamo vezenje ali reklamni tisk?
Puloverji veljajo za promocijski artikel, pri katerem precej težko sodimo, ali je bolje uporabiti reklamno vezenje ali tisk. Obe tehniki se namreč v tem primeru lahko dovolj dobro odrežeta. Izjema pa so zagotovo flis jopice ali puloverji, pri katerih se zlasti zaradi površine materiala precej bolje obnese reklamno vezenje.
Sicer pa je na sploh odločitev o tem, ali je primernejše vezenje ali tisk, v zelo veliki meri odvisna od posameznih detajlov, ki pa jih le težko previdimo vnaprej. Posledično se odločitev sprejema kar skupaj s ponudnikom tovrstne storitve, in sicer ob naročanju.
Se reklamno vezenje in tisk razlikujeta tudi v ceni?
Seveda se reklamni tisk ter vezenje razlikujeta tudi v ceni. Pri vezenju se cena praviloma obračunava oziroma določa glede na število vbodov igel v materiale. Če je logotip oziroma reklamno sporočilo večje, potem bo zagotovo višja tudi sama cena. Število barv pri vezenju pa praviloma ne vpliva na ceno.
Če je logotip manjši, je reklamno vezenje zagotovo bolj konkurenčna tehnika. Tisk pa je ugodnejši, če je pri tej tehniki uporabljenih manj barv. Pri izbiri med vezenjem ter tiskom je pogosto odločilnega pomena še sama struktura materiala promocijskega tekstila. Obstajajo namreč tudi takšni materiali, ki ne dovoljujejo tiska. Omenili smo flis jopice in flis puloverje, kjer torej v poštev pride samo vezenje.